Егер тұтынушыда қаржы қызметтері туралы, микроқаржы қызметтері немесе онлайн-несиелік қызметтер туралы сұрақтар туындаған жағдайда, ең алдымен және міндетті түрде қызмет көрсетуді (қызмет көрсетушіге) ұсынатын ұйымға жазбаша түрде хабарласу қажет.
ҚР-ның заңнамалары қаржы қызметтеріне банктердің, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың, сақтандыру нарығының және бағалы қағаздар нарығының қатысушыларының, бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының қызметтері болып табылады. Микроқаржыландыру қызметтері және онлайн-несиелік қызмет көрсету қаржылық қызметтерге қолданылмайтынын айта кету керек.
Егер қызмет көрсетушінің өтінімді қарауы нәтижесінде мәселе шешілмей қалса немесе бір мезгілде оған жүгіну, атап айтқанда, шұғыл мәселе бойынша, тұтынушылар жүгінуге құқылы:
Жеке тұлғалар-қарыз алушылар банк омбудсменіне ипотекалық несиелік шарттар бойынша қарыз берушіге жазбаша растаманы ұсынып, ипотекалық қарыз келісім-шарты бойынша сомасы 20 000 айлық есептік көрсеткіштен аспайтын және сот қарастырылмаған/қарастырған жағдайда өтініш бере алады:
- банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын банктер мен ұйымдар, оның ішінде үшінші тұлғаларға құқық (талап) берілсе;
- үшiншi тұлғаларға құқық (талап) берiлетiн микроқаржы ұйымдары.
Байланыс:
050000, Алматы қ., Н. Назарбаев даңғылы, 175, 302 кеңсе, office@bank-ombudsman.kz, тел .: +7 (727) 261-22-16, +7 (727) 983-30-16, +7 (708) 983-30-16.
Сақтандыру ұйымдарының клиенттері (сақтанушы, сақтандырылушылар, пайда алушылар) сақтандыру омбудсманына өтiнiш жасай алады, оның талаптары сомасы айлық есептiк көрсеткiштiң 10 000-нан аспайды:
- жеке тұлғалар мен шағын кәсіпкерлік субъектілері;
- заңды тұлғалар – тек көлік құралдары иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру класында ғана.
Байланыс:
050042, Алматы қ, Рысқұлбеков көшесі 28/7, 2 қабат, office@omb.kz, тел./факс: +7 (727) 382-41-74, +7 708 151 5235.
Қаржылық және микроқаржы қызметтерінің тұтынушысы Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің аумақтық филиалына тұтынушының тұрғылықты жері туралы жүгінуге құқылы:
- қаржы қызметтерін тұтынушылар, соның ішінде банктік/сақтандыру омбудсманымен мәселені шешпеген жағдайда;
- микроқаржылық қызметтерді тұтынушылар (микроқаржы ұйымдарының қарыз алушылары).
Байланыс:
ҚР Ұлттық Банкінің филиалдарының мекен-жайлары мен байланыстарын осы сілтеме бойынша табуға болады.
Алматы қаласының тұрғындары мен кәсіпкерлері сондай-ақ ҚР Ұлттық Банкінің қоғамдық қабылдауына хабарласа алады.
Мекен-жайы: Алматы қ. Әйтеке би к-сі, 67, жұмыс күндері алдын-ала жазбаларсыз қабылдау 10:00-ден 17:00-ге дейін, ал (12:30-дан 14:30-ға дейін үзіліс), тел.: +7 (727) 2 619-213.
Сұрақтарыңызға жедел жауап алу үшін Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне «ҚҰБ Online» мобильді қосымшасы арқылы хабарласа аласыз.
Қосымшаларды жүктеуге арналған сілтемелер:
Қазақстан қаржыгерлерінің қауымдастығы қаржылық қызметтер мен қаржылық сауаттылық сапасын арттыру орталығы жеке тұлғаларға және заңды тұлғаларға қаржылық қызметтер бойынша да кеңес береді.
Байланыс:
050040, Алматы қ, Байзақов к-сі, 280, "AlmatyTowers" бизнес орталығы, тел .: +7 (727) 2 66 77 77, ішкі. 128, ҚҚҚ сайтының басты бетіне «Өтініш жазу» деген айдар.
Қазақстанның микроқаржы ұйымдары қауымдастығына кіретін микроқаржылық ұйымдардың мүшелері де осы қауымдастықтарға хабарласа алады.
Байланыс:
050004, Алматы қ, Гоголь к-сі 111, 610 кеңсе, mail@amfok.kz,, тел. +7 (727) 279-18-06.
Қазақстандық ФинТех қауымдастығы, мүшелері болып табылатын онлайн несиелік компаниялардың клиенттері осы қауымдастықтың Тұтынушылар құқығын қорғау қызметімен байланыса алады.
Байланыс:
potrebitel@kazfintech.kz, info@kazfintech.kz, тел.: +7 (727) 220 82 40, +7 771 228 6909 (+WhatsApp).