20.11.2023
249 cапарлар
Міндетті автосақтандыру бойынша сақтандыру жағдайларын реттеудегі жаңалықтар

Қазіргі таңда міндетті автосақтандыру неғұрлым сұранысқа ие сақтандыру түрі болып табылады. Сақтандырудың бұл түрі бойынша цифрлық жүйелік сервистер жөнінде еліміздің автокөлік иелері бұрыннан хабардар: бүгінгі күні автосақтандыру шартын тәулік бойы режимде қашықтан жасауға болады. Алайда, қазақстандықтарды 2024 жылы тағы бір қосымша жаңалықтар күтіп тұр. Сақтандыру заңнамасындағы бұл жаңалықтан нені күтеміз, сондай-ақ сақтандыру төлемін алу тәртібі жөнінде нелерді білу қажеттілігі жөнінде Fingramota.kz. толығырақ айтып береді.

Соңғы жылдары Қазақстанда сақтандыру саласындағы цифрландыру үрдісінде айтарлықтай жетістіктерге қол жеткізілді. 2019 жылдың басынан сақтандырудың барлық міндетті түрлері бойынша шарттар жасасу электондық түрде жүзеге асырылады. Ағымдағы сәтке сақтандыру шарттарының 100%-ы қашықтан жасалады. Сақтандырудың кеңінен тараған түрінің бірі – міндетті  автосақтандыруды цифрландыру, бұл, әлбетте, сақтандыру шартын жасау рәсімін жеңілдетті және қызметтің бұл түрінің географиялық тұрғыдан қолжетімділігін арттырды. Халыққа сақтандыру шарттарын 24/7/365 режимінде қашықтан жасау мүмкіндігі берілді. Сақтандыру полисі бойынша барлық деректер Мемлекеттік кредиттік бюроның  www.mkb.kz сайтында нақты уақыт режимінде Бірыңғай сақтандыру дерекқорында (БСДҚ) сақталады.

Сақтандыру қызметтерін бұдан әрі цифрландыру шеңберінде Агенттік 2022 жылы сақтандыру төлемдерін қашықтан алу мүмкіндігімен қамтамасыз ету жөніндегі заңнамалық базаны әзірледі. Мәселен, 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап сақтандырудың барлық міндетті түрлері бойынша сақтандыру жағдайларын онлайн реттеу және міндетті автосақтандыру бойынша сақтандыру төлемін алудың жеңілдетілген тәртібі (Еурохаттама) енгізілетін болады. Бұл клиенттерге толық қашықтан қызмет көрсетуге ауысу деген сөз. Шарт жасалған сәттен бастап сақтандыру төлемін алуға дейінгі сақтандыру қызметтерін көрсетудің бүкіл процесі цифрландырылатын болады.

Сақтандыру төлемдерін онлайн реттеуді енгізу сақтандыру төлемін алу рәсімін жеңілдетуге және ашық етуге мүмкіндік береді. Тұтынушы сақтандыру төлемін алу үшін сақтандыру компаниясының сайты арқылы өтініш пен қажетті құжаттар бере алады және сақтандырушының кеңсесіне бармай-ақ төлемді банк карточкасына ала алады.

Сақтандыру шартын онлайн жасағанда да БСД онлайн-төлем кезінде негізгі оператор болмақ, ол бизнес-процесті үйлестіріп, автоматтандыруды қамтамасыз етеді. Сақтандыру жағдайын реттеудің құжаттар топтамасын қалыптастырудан бастап төлем аяқталатын бүкіл процесі клиенттің жеке кабинетінде сақталып, БСД-да тіркелетін болады. Әрбір кезеңнің электрондық тіркелуі сақтандыру қызметтерін тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін тиісті түрде қорғауды қамтамасыз етеді.

Онлайн реттеуді енгізу цифрлық көрсетілетін қызметтерді, құжаттарды және ақпаратты пайдалану мүмкіндігін алу үшін мемлекеттік органдардың дерекқорларымен одан әрі интеграциялауды талап етеді. Бүгінгі таңда Ішкі істер министрлігінің дерекқорымен әкімшілік хаттамалар алу бойынша интеграциялық жұмыстар аяқталды. Денсаулық сақтау министрлігінің дерекқорымен мүгедектік туралы анықтамалар бойынша, қайтыс болу туралы куәліктер бойынша, Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігімен және басқа да мемлекеттік органдармен электрондық анықтамалар мен құжаттарды алу бойынша интеграциялау жөнінде пысықтаулар жүргізілуде. Мұндай интеграцияның көмегімен тұтынушы өзінің жеке кабинеті арқылы барлық қажетті құжатты электрондық түрде алып, оларды өтінішке қоса беріп, төлем рәсімін қашықтан бақылай алады.

Сақтандыру ұйымдары мен БСД-ның ақпараттық жүйелері үшін ақпараттық және дербес деректерді қорғаудың ең жоғары деңгейіне қойылатын талаптар, сондай-ақ киберқауіпсіздік бойынша талаптардың болуы белгіленген. Сақтандыру ұйымдары ақпараттық жүйелер мен бизнес-процестерді белсенді түрде пысықтауда. Цифрлық платформалар мен интерфейстер әзірленуде. Бүгінгі таңда жекелеген сақтандыру ұйымдары онлайн төлемдер үшін цифрлық платформалар әзірледі, оларды пайдалану кезінде азаматтар сақтандыру төлемдерін қашықтықтан ала алады.

Сақтандыру жүйесіндегі бұл өзгеріс, сақтандыру ұйымдары тарапынан клиенттерге толық қашықтан қызмет көрсетуге көшу қазақстандықтардың өміріне оң әсерін тигізетіні сөзсіз.

Пайдалы жаңалықтардан хабардар болыңыз да, Fingramota.kz-пен қаржылық сауаттылығыңызды арттырыңыз!

Соңғы жаңалықтар
26.12.2024
Дамушы және дамыған елдер 2024 жылғы қиындықтарға қалай жауап береді
ҚҚҚ талдау орталығы сіздердің назарларыңызға 2024-2025 жылдардағы Қазақстанның әлемдік экономикасы мен экономикасына қатысты даму қорытындылары мен болжамдарын ұсынады.
24.12.2024
Зейнетақы аннуитеттеріне және жазатайым оқиғалардан сақтандыруға сұраныс 2025 жылы ӨСК өсімін қолдайды
ҚҚҚ талдау орталығы сіздердің назарларыңызға 2024 жылдың 9 айындағы қазақстандық өмірді сақтандыру нарығына шолу ұсынады.
18.12.2024
Инфляция, теңге және мұнай: 2025 жылғы негізгі макроэкономикалық сын-қатерлер
Қазақстан үшін 2025 жылы ең маңызды тәуекел АҚШ-та тақтатас мұнайын өндірудің күтілетін ұлғаюына, ОПЕК+ ағымдағы бағаларға төзімділігінің артуына байланысты шикізат бағасының одан әрі төмендеуі жазықтығында болуы мүмкін. Мұндай сценарий негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерге теріс әсер етуі мүмкін, бұл экономиканы әртараптандыру және қазақстандықтардың әл-ауқатын жақсарту жөніндегі күш-жігерді айтарлықтай қиындатады.
12.12.2024
Мұнайға деген сұраныстың төмендігі және жоғары базалық мөлшерлеме жаңа жылда ЖІӨ өсуін шектеуі мүмкін
ҚҚҚ талдау орталығы сіздердің назарларыңызға 2024 жылғы желтоқсандағы кейбір индикаторларға қатысты қаржы нарығының кәсіби қатысушыларының кезекті сауалнамасының нәтижелерін ұсынады.
01.12.2024
Банк секторы 520 мың бизнес субъектісіне ₸13,1 трлн жаңа қарыз берді
ҚҚҚ талдау орталығы сіздердің назарларыңызға 2024 жылдың 9 айында кәсіпкерлік субъектілерін кредиттеуге шолу ұсынады.
21.11.2024
Елдегі төлем карталарының саны 80 миллион бірлікке жетті
ҚҚҚ талдау орталығы сіздердің назарларыңызға 2024 жылдың 9 айындағы қолма-қол ақшасыз карточкалық операциялар бойынша статистикаға шолу ұсынады.